Blogger Layouts

Wednesday 21 December 2011

we're growing up , iloveyouguys . ♥

assalamualaikum kalian .


setelah penat aku menyelongkar segenap isi blog nie . akhirnye aku siap jugak mengEDIT bende alah nie sume , sorry guys if you don't like it . rasa macam baru semalam aku dapat surat tawaran pergi sekolah menengah teknik tuanku ja'afar tuh . and rase macam baru semalam aku kenal kalian semua . sekarang kite terpisah kan . masing-masing ade hal masing-masing . nak cakap ade phone ponn , kite takkan buleh contact selalu jugak . masing-masing buzy working , or ade yang kene kejar personal stuff that need to be done .


guys , hows life kite in the future nanti ? bile kite dah tak jumpe lagi ? aku akan dapat jumpe kawan sebest kalian ke tak ? aku takut nak pergi U coz aku tahu life kat U is not as easy as life in high school . yang macam kite selalu cakap . bile dekat U nanti , aku akan dapat tak kawan yang sporting macam kalian ? kawan yang understanding macam kalian ? kawan yang sanggup defend kawan macam kalian ? kawan yang harungi susah senang together macam kalian ? kawan yang buleh buat aku happy , menangis and gelak besar macam kalian ?


aku tahu , kite pasti jumpe tiga bulan dari sekarang . but , after that ? do we have the chance ? maybe some of us akan pergi overseas , who knows right ? then 5-6 tahun stay kat sane . then bile balek sibuk cari kerja . bile dah dapat kerja , mesti berusaha nak kukuhkan kedudukan dalam company tuh , then meet someone . get married . have children . become dato' , datin , tan sri , puan sri . haha . it's a along journey . but , are we still think about the memories ?


after 20 years , kite buatt reunion . time tuh . fyra dengan anak-anak die and suami tersayang die . [ hope kau jumpe lelaki idaman kau yang ] , nailah dengan 'amanda' die , masing-masing bawak life masing-masing yang kite tak sempat nak sharing before reunion tuh . mesti mulut becok kan . cerite tuh . cerite nie . banyak giler nak sharing . itu pertama kali kite jumpe setelah 20 tahun kite tentukan life masing-masing . memories masih terbayang . semua kenakalan , kegembiraan , gelak tawa kita . errmm . how i miss that moment .


when we talk about the future , anything can happen . guys , cheerish our moments . i love you guys . memang betoll kate circle , sekarang bile bangun tido , bukak mate jer , dah tak nampak loker tapi nampak wardrobe . bukak mate dah tak nampak papan kat atas tapi nampak siling . handphone dah tak payah silent tapi memang tak berbunyi ponn . bangun tido rumah sunyi jer . dah tak jeritt2 lagi time mandi . dah tak de kite jeritt2 lagi dari kat atas tuh . sekarang everything alone .


sumpah aku rase sunyi sangat2 . yes circle , kite dah tak pergi prep malam , then singgah DM untuk supper . alasan lapar konon . walauponn  roti kosong ke , biskut kering ke , kite tetap setia dekat DM tuh , semate-mate nak tengok nazrin , fahmie , cincau jugakk . right oshin ? kawan aku dekat rumah cume mahligai aku tuh , lappy aku nie , computer tuh kadang2 , tv of coz tapi dieorang bukan buleh bercakap dengan aku ponn . puih !


 guys , aku harap kite always remember each other . and really aku rindu korang sangat-sangat . yes . baru seminggu tapi rase macam dah berbulan-bulan tinggalkan kalian semua . really incomplete .


with love ,
asyiqin mohd azni . ♥

No comments:

Post a Comment